Jag kan säga som så att jag hade gärna gjort det, om jag hade varit yngre, men nu är man gammal o grå. Tror inte ungarna villse Pappsen stå som en spärrballong med bar bringa studsandes upp o ner o sjungandes i en megafon. Dessutom skulle nog den äkta hälften ta ut skilsmässa.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tror inte ungarna villse Pappsen stå som en spärrballong med bar bringa studsandes upp o ner o sjungandes i en megafon.
Dessutom skulle nog den äkta hälften ta ut skilsmässa.