Ni passar väl på att njuta av att se MoDo spela nu när ni spelar sen match. Drömmen vore väl om vi spelar kasst så att ni kan in och smäda mellan våra svavelosande svordomar i vår GB??
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ni passar väl på att njuta av att se MoDo spela nu när ni spelar sen match. Drömmen vore väl om vi spelar kasst så att ni kan in och smäda mellan våra svavelosande svordomar i vår GB??