Johnny Hazard: Vi behöver desutom en tränare istället för den där värmländska spjuvern som byter luft i båset nu.
Inlägg: 1334840
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
mikenomad: Jag tycker det är en svår fråga det här med tränarna. Uppriktigt sagt så vet jag inte var jag står i frågan riktigt ännu. Jag har haft ett sånt fullt sjå med finnar och backar i hallen så tränarfrågan har kommit lite i skymundan.