Timrå Icon: Man bör väl inse värdet i att ha kontinuitet i truppen också. Känns som det är en av anledningarna till att vi ligger där vi ligger. Nu vet man väl inte vad Murley begär men jag hoppas man inte hoppar på Sonniespåret igen.
Vad gäller Aleksis så är det väl kört efter 31/1. Möjligtvis att Lindvall från IFSH skulle kunna vara namngiven och gå emellan.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Timrå Icon: Man bör väl inse värdet i att ha kontinuitet i truppen också. Känns som det är en av anledningarna till att vi ligger där vi ligger. Nu vet man väl inte vad Murley begär men jag hoppas man inte hoppar på Sonniespåret igen.
Vad gäller Aleksis så är det väl kört efter 31/1. Möjligtvis att Lindvall från IFSH skulle kunna vara namngiven och gå emellan.