1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1335193

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Du skriver ju det själv. Sista meningen i ditt inlägg ÄR Timrås handlingsplan som den sett ut några säsonger nu....

Annars; tycker Jamie Oliver fått sina två matcher att skjuta in sig på nu. På torsdag förväntar jag mig en betydligt mer framträndande insats från hans sida annars börjar det kännas som att han är ytterligare en parantes i Timrås historia.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
dr mugg: Linkan är kanske bara en typ lakej åt någon annan i styrelsen? Och då är det också en sjuk kostnad för ett mänskligt stycke pennhållarkött som kan offras för att skydda den som igentligen bestämmer allt i Timrå IK.

Givetvis bara spekulation;)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer