1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615012 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1335242

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Njaa jag ser mer ett gammalt fyllo som springer runt till stans alla hak och maxar köp på krita innan bluffen uppdagas. Nej inget ont om Murley egentligen. Hockey är pengar idag, så är det bara. Men 3 klubbar på en och samma säsong ser inte skitkanon ut i hans CV. Jag hoppas att det talar till vår fördel.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle: Lite det jag menar. Vore allt tipp topp i Timrå IK vore det märkligt om han drog för några få dollar mer.

Sv: Apropå nånting...
SNÄLLA låt Murley gå. Jag tar hellre en billigare spelare som Emil Lundberg än honom. Han är extremt överskattad. Hans mål har bara varit flyt och är varken snabb eller bra på att skjuta och det är sådana spelare vi behöver. Låt er inte luras av hans statistik. Han kräver mer än vad han är värd.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...