1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1335252

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Om vi åker ur så kommer vi aldrig tillbaka igen. Andra lag i nuvarande ES har förutsättningar för att komma igen, Timrå kanske hade haft det med en Arena i stan och en större publik men som det ser ut nu så skulle ju många lag i AS ha bättre förutsättnigar.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle: Man ska aldrig säga aldrig, men du har nog rätt... tror du att vi får se ett sportchefsbyte om vi tar oss till slutspel? Hamnar vi i ingenmansland går vi miste om biljettintäkter och hamnar vi KS finns risken att vi åker ur och aldrig kommer tillbaks igen som sagt. Så - ingenmansland och ett rejält minusresultat kanske borde göra tricket....

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...