The Fat Bastard: Han hade 92,4% i kvalserien i Almtuna -09-/10....
Inlägg: 1335560
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Timrå Icon:
Hoppas han upprepar det -10/-11 dårå. Självklart hoppas jag det går bra för pojken och att vi lyfter i tabellen.
Timrå IK är dom bästa.
Hoppas han upprepar det -10/-11 dårå. Självklart hoppas jag det går bra för pojken och att vi lyfter i tabellen.
Timrå IK är dom bästa.