1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1335828

Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Det lutar väl åt att han står. Spännande! Blir väl den 5:e målvakten som står denna säsong...

Jag har en känsla av att han kommer att göra det bra.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Pine: Jag har inte den känslan. Än.
Jag är ytterst osäker på var killen står nånstans (i Timrå naturligvis) formmässigt.

Jag vill gärna se honom i aktion först innan jag uttalar mig. Envisa rykten gör gällande att han vill till Luleå nästa säsong men om han gör bra ifrån sig o trivs så hoppas jag att han stannar.

Min favorit just nu av de yngre målvakterna är Hellberg i Almtuna.
Lindbäck vibbar på honom.
Hoppas PW ger mig Kapanen vibbar i såna fall :)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer