1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614881 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1335834

Sv: Apropå nånting...
Olle: :)

Målvaktssidan anser jag vara ett av årets största misstag. Att satsa på det här målvaktsparet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Ja vi mönstrar (fast det gör vi väl egentligen inte just nu) två andramålvakter som är skadade och ställer nu en allsvensk tredjemålvakt mellan stolparna. Självklart ett klart dåligt utgångsläge och förväntningarna bör nog hållas fortsatt låga på våra målvakter. Ärligt talat så skulle jag helst se att man gör sig av med båda två inför nästa säsong (Åkerlund hade gärna fått ha en andraspade om han inte vore så skadebenägen) och BÖRJAR silly med målvaktssidan denna gång.

Sv: Apropå nånting...
Här kan ni läsa lite om SSK Bloggens syn på PW affären.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer