Olle: Jag kan bara hålla med. Tycker det är erbarmligt dåligt hanterat.
Inlägg: 1336066
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Hörde i morse att det var match ikväll igen, tydligen en ganska viktig sådan också. Så nu har jag varit och ställt in medicinerna.