1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1336625

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-01-20
Ambroo: Vi tar åtminstone kampen nu. Tycker det känns som ett stort fall framåt. Däremot förstår jag inte varför man möter upp Brynäs så förbannat försiktigt. Nu fick Svedberg briljera utan att någon var i ansiktet på honom alldeles för ofta. Men skönt för självkänslan inför mötet med guldkandidaten på lördag.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-01-20
Jag tror MoDo viker ner sig på lördag
Kanske Styf avgör igen
Glöm inte förra säsongen det såg likadant ut då sen blev det slutspel i sista matchen
För mycket negativa tankar blir en självuppfyllelse till sist eller hur?
Smokey kommer du till SSK matchen?
HW

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-01-20
Frella: In i skiten o lägg puckarna på mål. Alltid. Slå på allt.
Varför är det så svårt? Vi är i ett prekärt läge.

D E S P E R A T I O N

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer