1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614813 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1336705

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-01-20
Olle:
Haha, må så vara. Men varför undviker ni mina påståenden hela tiden? Kan det bero på att ni vet att jag har rätt?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-01-20
Lucasborg: Hur lyder frågeställningen? Jag kan inte se in i framtiden men om du är säker på din sak så tycker jag att du ska sätta hela månadspengen på en 2:a hos Expekt eller motsvarande sajt. Oddset lär ju inte vara skyhögt men du har nog inga problem med att motivera spelet ändå, du verkar vara tappad lite åt det självgoda hållet, som bönder från Örnsköldsvik ofta är.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-01-20
Lucasborg: Helt ärligt, roligt med den här typen av besök här i vår gästbok! Kan du lova att du kommer tillbaka imorgon också så att du inte gör ett litet gästspel nu för att sedan försvinna? Kan du inte bli ett stående inslag inför våra möten?

För att bemöta ditt lilla missriktade försök till hets så känns det väl lite fjantigt att utropa er själva till någon form av läktarkulturens kulturbärare? Känner du att du kan stå för de orden?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-01-20
Lucasborg:

Vad är det egentligen vi ska bemöta? Du pratar om läktarkultur och det första du tycks tänka på är att vandalisera (surprise!) och det har vi ju bemött.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.