1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1336721

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-01-20
Lucasborg: Ljusår är väldigt stora ord. Väldigt. Jag tror att både du och jag har på känn att du inte riktigt kan lyfta fram argument som kan ge ordet "ljusår" full tyngd i den här diskussionen. Men det vore ändå intressant att se vad du har. Shoot!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-01-20
Knylan:
Nja, är väl helt upp till var och en hur högt man vill lyfta ljusår.
Låt oss börja

Har ni en klackledare som är sjukt viktigt?
Har ni några vettiga ramsor som inte bygger på trumman och där ni faktiskt har en sång?
Har ni någon tifogrupp? Ni är inte i närheten av LJ-Tifo som överlägset har skapat flest tifon i elitserien i år.
Hur många medlemmar har ni i er supportergrupp? Tror inte ni är i närheten av vad LJ har i år.
Hur många supporterresor snittar ni per år? 2st? Båda till övik?

www.youtube.com/watch?v=Mhb27Vf_BmE&feature=related

Se och lär.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.