1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1336932

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-01-20
Poffa:
Vad menar du med spretiga? Förklara. Jag är inte här för att skryta, jag länkade de där bilderna för att bevisa att vår tifogrupp är mycket bättre än Timrås, om de ens har någon.

Historiskt sett, ja. Det var väl under din tid i The Reds ni var överkörda, men gamle man, du är out of date. Nya tider, ny klack.

Det är så pass mycket folk som är less på ert jävla skitsnack uppe på 400, all skit ni sprider runt klacken är så jävla tröttsamt.

Nu blev det helt fel diskussion, åter till topic mates.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-01-20
Lucasborg: Men bege dig in i Modoboken o diskutera det där.
Håll dig till rätt tråd om du kan oxå. Tack på förhand.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-01-20
Lucasborg: Du bygger broar även med dina egna ser jag. Känns det inte lite, litegrann som att du har uttryckt din åsikt kring klackherraväldet i v-norrland och nu borde ta detta fortsättningsvis i den egna boken?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.