1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614813 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1337004

Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Lucasborg: Men det är ju det som vi som inte är nära klacken reagerar på. Att SK är så otroligt löst sammansatt att ingen känner ansvar och rycker upp dessa individer. DEn dagen då LJs ordaförande kliver fram och markerar mot dåligt beteende så får klacken lite respekt.
Sist en SK ordförande gick ut och markerade definierade han väl även hur man kastar sten i glashus.

Sen är det ju frapperande vilken dålig smak som uppkomer när man samlar ihop ett gäng killar i åldern 1?-2?, renar lapp bög osv verkar vara det värsta som finns i deras värld. Det finns samebyar i Nordmarlings kommun, om de personerna går på hockey och hör en klack skandera deras identitet som ett okväd till ett lag från luleå, vart tror du hens sypatier hamnar? Och kommer hen att komma tillbaka till arenan?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Vi måste hålla huvudet uppe imorgon vad som än händer. :)

Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
spud: Psst! Kommer du imorgon då? Jag behöver rasta hunden...

Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
spud: Du kan ju inte på fullaste allvar mena att det är så pass mycket hat från LJ på årets hemmamatcher. Det är endast under matcherna mot Timrå det brukar hetta till rejält. Ge gärna exempel på övriga incidenter.

När kastade han sten i glashus? Länka gärna källan.

Det sista du skriver tänker jag inte ens kommentera. Vad bygger du det på? Vad har skanderats? Syftar du på senaste banderollen mot Skellefteå?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.