Jag känner mig märkligt lugn inför i morgon. Jag var mer nervös inför och under Brynäsmatchen.
Vi har allt att vinna. Modoliderna verkar dock väldigt nervösa, men så är ju också att få vinna någon match mot oss det roligaste de har haft nu i flera år.
Vi är redan nedslagna i skoskaften, en förlust skulle inte svida lika hårt för oss som det skulle göra för modoliderna som redan har tagit ut slutspelsplatsen och som förmodligen sitter någonstans och luftputsar en fiktiv Le Mat en sådan här fredagskväll.
Nu är det dags att resa sig och visa att det är slut på att komma till Timrå den här säsongen och tro att man kan lalla med sig enkla poäng hem.
I morgon blir det slutspelshockey från första nedsläpp!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Vi har allt att vinna. Modoliderna verkar dock väldigt nervösa, men så är ju också att få vinna någon match mot oss det roligaste de har haft nu i flera år.
Vi är redan nedslagna i skoskaften, en förlust skulle inte svida lika hårt för oss som det skulle göra för modoliderna som redan har tagit ut slutspelsplatsen och som förmodligen sitter någonstans och luftputsar en fiktiv Le Mat en sådan här fredagskväll.
Nu är det dags att resa sig och visa att det är slut på att komma till Timrå den här säsongen och tro att man kan lalla med sig enkla poäng hem.
I morgon blir det slutspelshockey från första nedsläpp!
Nu kör vi gubbbar, ända in i kaklet!