1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1337284

Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Lucasborg: Skälet är enkelt. Det finns bättre saker att viga lördagarna åt när vi har ett uselt jävla lag som inte kan spela på denna veckodag. Jag har gett upp hoppet om lördagsmatcherna. Och det vi fick se i torsdags var inte heller mkt att hurra för mer än viljan då. Men spelmässigt är vi ljusår från slutspel. Vi är så förbannat omständiga så det saknar motstycke. Hur svårt kan det vara att raka in en puckjävel i öppet mål. Det är helt sanslöst hur ineffektivt det kan bli. Sorgligt är bara förnamnet. Så det är bara att lyfta på hatten och gratulera Modo till en stabil vinst.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...