Men fyfan. Avgå alla.
Inlägg: 1337506
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Spelar ingen roll om vi så värvar en vm kedja! kvittar ju när det inte finns någon som helst grund i vårat spel.
Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Det blir ingen seger idag. Syns tydligt. Vi har för dåliga backar.
4 raka hemmamatcher utan en enda 3:a. Sparka alla!
4 raka hemmamatcher utan en enda 3:a. Sparka alla!