1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1337807

Sv: Apropå nånting...
The great one: Hade kunnat skriva det själv!

AVGÅ Linkan!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Laken: Du måste ju ha 3-4 alteregeon elelr så lämnar du ditt konto öppet för hela sverige.

Först är ledning sämst och mest handlingsförlamad i sverige, säsongen efter är allt skit bra och alla på HS är medgångsupportrar, du har sagt det flera gånger och du har klagat på oss för vi hacker på linkan.

nu idag så är linkan sämst igen och han ska avgå, du är fan den mest dryga på Timrås GB kan du bestämma dig någongång du är fan sämre än experterna som alltid vänder kappan efter vinden, vi har sett detta sen vi låg 3:a nu börjar du få nå jävla psykbryt och har gjort typ 60347595st "avgå linkan inlägg" ikväll, jag tror vi har fattat det nu, dra!

Sv: Apropå nånting...
Laken: Jag som vill minnas att du var nöjd med Linkan.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer