1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614813 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1337903

Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Kan inte släppa hur dåliga visa spelare i TIK är i match efter match. Mattias Karlsson, jag tycker f-n synd om honom som trodde på allvar att han skulle få chansen i Ottawa i NHL. Han liknar mer en snäll nallebjörn än en fysisk hockeyspelar med karaktär. Alla pratar om hans hårda skott. Jag har aldrig sett det, finns det på riktigt?

Skulle skämmas om jag var honom, tjänar uppskattningsvis närmare 200000 kr per månad. Men en back som Dahlroth utklassar ju honom i kvalité.

Bryt kontraktet. En mer underpresterande spelare har jag inte sett. Bedrövligt...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Det gick alltså som jag förutsedde, rövknullade både på planen och på läktaren.
Hur kändes det när vi körde växelramsor, vågen, hela hallen mm i eran EGEN hockeyarena?
Lider med eran trummis som även han erkände att han skämdes över sin egen klack, men tja, han försökte ju iaf dränka vår sång med trumslag som vanligt.

All cred till muppen längst ner i rödvit mössa som försökte agera klackledare, det gick ju bra, eller? ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.