Timrå Icon: :) Det är väl lika bra att AIK börjar klättra, så slipper vi dem i kvalserien, för där lär vi ju hamna.
eller hamna och hamna.. vi är ju där redan. Vi lär inte ta oss upp över strecket när alla bottenkollegor formligen exploderar av energi och kämparanda.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
eller hamna och hamna.. vi är ju där redan. Vi lär inte ta oss upp över strecket när alla bottenkollegor formligen exploderar av energi och kämparanda.
Redigerad kommentar