Timrås mediokra klack borde snegla nån mil söder mot Sundsvalls klack vad det gäller ramsor och stöd till laget på isen. Där har vi en klack med hjärta för klubbmärke. När laget behöver stödet som mest är man där med det s.k. "hatet" mot domare och motståndarspelare. Det behöver spelarna. Ingen trumma som överröstar dom 30 % av alla julgranar som sjunger på ståplats i EON.
Varför kuppar ingen med verkligt hjärta för föreningen ståplatsläktaren i EON? Det behövs då MODO till och med kan komma på besök och våldta hela läktarkulturen på plats.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Timrås mediokra klack borde snegla nån mil söder mot Sundsvalls klack vad det gäller ramsor och stöd till laget på isen. Där har vi en klack med hjärta för klubbmärke. När laget behöver stödet som mest är man där med det s.k. "hatet" mot domare och motståndarspelare. Det behöver spelarna. Ingen trumma som överröstar dom 30 % av alla julgranar som sjunger på ståplats i EON.
Varför kuppar ingen med verkligt hjärta för föreningen ståplatsläktaren i EON? Det behövs då MODO till och med kan komma på besök och våldta hela läktarkulturen på plats.