Mackelito: Klart att du har en poäng. Å andra sidan, om man kommer in och kastar spydigheter åt alla håll, tilltalar folk med könsord och bortser från alla råd och tips så tycker jag faktiskt att man får tåla lite också, oavsett hur ung eller gammal man är.
Ju förr ungarna inser att man inte kan bemöta folk ute i samhället med spydigheter på samma sätt som man gör på skolgårdarna, desto bättre tycker jag. Om man gör det med glimten i ögat är det ju en annan sak. Själv blir jag gärna tillsagd och tillrättavisad om jag gör fel. I bästa fall lär man sig något.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ju förr ungarna inser att man inte kan bemöta folk ute i samhället med spydigheter på samma sätt som man gör på skolgårdarna, desto bättre tycker jag. Om man gör det med glimten i ögat är det ju en annan sak. Själv blir jag gärna tillsagd och tillrättavisad om jag gör fel. I bästa fall lär man sig något.