KORITFW: Man blir bara än mer trött på Perra då man läser det där. "Nog", "Väl" bla bla bla.
Ang Jokela borde det räcka med att sparka och inte ersätta nu när vi har nio backar med Dahlroth. Mot Modo gick det ju tydligen inte att bänka någon utan då rullade man hellre på fyra backpar.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
KORITFW: Man blir bara än mer trött på Perra då man läser det där. "Nog", "Väl" bla bla bla.
Ang Jokela borde det räcka med att sparka och inte ersätta nu när vi har nio backar med Dahlroth. Mot Modo gick det ju tydligen inte att bänka någon utan då rullade man hellre på fyra backpar.