Ambroo: Sorgligt men sant allt det han skriver i artikeln.
"Nu har Timrå en tom kassakista och nyckelspelare som inte fungerar. Dessutom har de dyra nyförvärven kontrakt även över nästa säsong. Sedan Lindqvist tog över som sportchef för snart tre år sedan har Timrå blivit sämre och sämre för varje säsong. Tränaren Per-Erik Johnsson verkar ha spelat ut sina taktiska kort och ser allt mer uppgiven och frustrerad ut."
"Timrå har tagit för många felbeslut de senaste åren och nu är risken stor att de får betala priset."
Det har vi sagt länge nu. Ledningen har kört oss i botten.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Nu har Timrå en tom kassakista och nyckelspelare som inte fungerar. Dessutom har de dyra nyförvärven kontrakt även över nästa säsong. Sedan Lindqvist tog över som sportchef för snart tre år sedan har Timrå blivit sämre och sämre för varje säsong. Tränaren Per-Erik Johnsson verkar ha spelat ut sina taktiska kort och ser allt mer uppgiven och frustrerad ut."
"Timrå har tagit för många felbeslut de senaste åren och nu är risken stor att de får betala priset."
Det har vi sagt länge nu. Ledningen har kört oss i botten.