1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1338773

Sv: Apropå nånting...
spud: Äh...vi har inget bättre för oss. Vårt eget lag förnedrar sig själv så effektivt att ingen hjälp utifrån behövs. Då är det roligare att slentrianmobba de biologiska undantagen norröver. Så liten är vår värld f.n.

Annars är det rätt befriande att läsa experternas domar över Timrå och känna att man håller med om varenda stavelse, precis så illa är det. För en gångs skull känner man inte att de vinklar eller överdriver. Förmodligen har de haft betydligt mer rätt än man velat erkänna även tidigare. Kommer ihåg Ros förutspåelser för några år sedan, om TIK: mörka framtid. Han framstår som ett orakel nu....

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Salvan funkade ser jag.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer