1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1338824

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ser nästan fram mot att få se allsvensk hockey faktiskt. Det var mycket skönare derbyn mot Sundsvall! Billigare biljetter och inte så jädra trångt på läktaren och i korvkön. Lättare att ta sig hem efteråt också. Sköna möten mellan oss, Leksand, Malmö osv. Säkert billigare i puben också. Dessutom slipper man alla MoDoiter som en bonus hehe!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Man slipper aldrig dom! Dom är som hemorrojder i röven. Var man än är så är dom där like a pain in the Ass. Då vill jag nog vara i samma liga som dom. Det är inte lika smärtsamt då.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...