1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1338979

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Tja, vi har ju Perras variant av grundspel. Fart, fläkt och raka uppspel vilket funkar när motståndarna bjuder upp och ger oss ytor. Tyvärr gör majoriteten i Elitserien tvärtom, i synnerhet på Timrås hemmaplan. Då är det inte riktigt lika roligt längre.
Men Perra gnuggar på. Snart lossnar det för Hirso i PP också. Han måste bara få ett tiotal omgångar till på sig. Eller ytterligare en säsong.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Ja man kanske borde köra neutral zone trap-spel ā la New Jersey Devils istället.... och en massa burskydd. Många ville ju ha "Timrå hockey".. Perra försökte ge oss det, men det gick tydligen inte så bra då'rå...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer