1: En god kopp La Bomba står nu på bordet framför mig 2: Om jag fick kliva in i Timrås omklädningsrum nu skulle jag inte hämta inspiration från den där filmsnutten från any given sunday som alla lägger upp här hela tiden, jag skulle tänka på www.youtube.com/watch?v=w5MTdkPgKc8
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
2: Om jag fick kliva in i Timrås omklädningsrum nu skulle jag inte hämta inspiration från den där filmsnutten från any given sunday som alla lägger upp här hela tiden, jag skulle tänka på www.youtube.com/watch?v=w5MTdkPgKc8