Det är ju bara att skriva in i kontraktet att deh spelare som står i sarghörnet inte får någon lön innevarande månad. Hade det varit fallet hade vi haft en lönekostnad i år på 500 000 kr, max.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är ju bara att skriva in i kontraktet att deh spelare som står i sarghörnet inte får någon lön innevarande månad. Hade det varit fallet hade vi haft en lönekostnad i år på 500 000 kr, max.