Skarin: Jadå, det ordnar sig det här. Frölunda i morgon och det är ju tre säkra, sen rullar det på av bara farten. Lagom till slutspelet är dessutom Hynning tillbaka, det har iaf Knylan (tror jag det var) lovat.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Våra tränare tillsammans med hemsidan är i alla fall snabba när det gäller inför matcher. Där ageras det friskt och snabbt.