Efter 42 omgångar i fjol låg vi 10:a med 50p. 3 poäng ner till kval, 6 p upp till slutspel. Noterbart är att vi då låg 12 pinnar bakom Luleå, på vars bekostnad vi som bekant tog oss till slutspel. Det var tider det!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Noterbart är att vi då låg 12 pinnar bakom Luleå, på vars bekostnad vi som bekant tog oss till slutspel.
Det var tider det!
Redigerad kommentar