Jag kan iofs förstå om det blir ostyrigt och mycket fylla om ni har grabbarna frå gårdagens länk som trubadurer i barerna.
För övrigt tycker jag socialnämndens beslut är lite lustigt. "Ni har gjort fel, men ni får behålla tillståndet en månad till." Gott om tid att bättra sig och överklaga och ingen skada skedd, eller?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag kan iofs förstå om det blir ostyrigt och mycket fylla om ni har grabbarna frå gårdagens länk som trubadurer i barerna.
För övrigt tycker jag socialnämndens beslut är lite lustigt. "Ni har gjort fel, men ni får behålla tillståndet en månad till." Gott om tid att bättra sig och överklaga och ingen skada skedd, eller?