Det som är lite lustigt o ångestframkallande är att OM vi mot all förmodan o mot all tänkbar logik skulle vinna ikväll, så får vi alla ett litet hopp återigen att det kan gå att undvika kval.
Den som säger nåt annat ljuger. Vi är funtade så. Jag vet det.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Den som säger nåt annat ljuger. Vi är funtade så. Jag vet det.