1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615027 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1340680

Sv: Apropå nånting...

Så dissar Brynäs en europaliga och lägger fram några egna idéer för hur ES ska vidareutvecklas. Jag kan iaf känna att detta känns hetare än en europaliga för egen del och jag tror publiken i stort skulle känna samma sak, lite beroende på vilka lag som hoppar på europatåget och vilka som blir kvar förstås.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Frella: Rent spontant tycker jag att det låter betydligt mycket mer intressant, det BIF lägger fram, än en Europaliga.

Sv: Apropå nånting...

Frella: Rent spontant tycker jag att det låter betydligt mycket mer intressant, det BIF lägger fram, än en Europaliga.

Bra där, BIF.


Sv: Apropå nånting...
Frella: Rent spontant tycker jag att det låter betydligt mycket mer intressant, det BIF lägger fram, än en Europaliga.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...