hubbenorlen: 13 poäng
Inlägg: 1341088
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
Kostiainen: Yes, så var det! Det kändes helt hopplöst med ett lag som var helt under isen, precis som i år.
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
sista 6matcherna 09/10 tog vi 14 av 18P 4 Vinster och två OT. Då hade man ingen chans att ta extra poäng i straffar heller.