Blizzard: Alltid mungott med 3 pinnar, men man ska nog inte dra för stora växlar av kvällens drabbning. Samtliga matcher mot VF har sett likadana ut. Man blir säkert lika besviken på Lördag.
Jag tror inte att vi har fått något trendbrott än. Fortfarande mycket upp till bevis.
Nä, nu ska jag sätta mig och dricka hemkört vid köksbordet och lyssna på finsk radio.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag tror inte att vi har fått något trendbrott än. Fortfarande mycket upp till bevis.
Nä, nu ska jag sätta mig och dricka hemkört vid köksbordet och lyssna på finsk radio.