1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1341713

Sv: Silly Season 10/11
Timrå Icon: Fast vi föräldrar har egentligen inget att skylla på när det gäller priset. Familjebiljetterna är grymt bra! I princip gå två - betala för en (så länge medföljande barn inte är över 12 år tror jag). Men vi kan säkert alla konstatera att starttiden 18:30 inte är speciellt fördelaktig för några familjebildningar överhuvudtaget? Hur tänkte man egentligen där?
Är det bara för att C+ skall kunna klämma in två matcher på samma dag i tät följd?
Detta är i och för sig trevlig NÄR MAN SITTER HEMMA - men vi ska ju ha folk ut till arenan för fasiken!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
The Palm: Ja nä priset i sig är bra. Men då det blir många matcher i rad misstänker jag att det blir tufft för de som har två barn t.ex. Men det är bara en personlig tanke.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer