mikenomad: ---och inga utlänningar, inte ens Finnar, bara egna produkter, ingen flytt av hallen, bara supportrar från orten, ingen utsocknes TV-bolag, bara lokalradion får rapportera, eventuellt ett litet inslag på Mittnytt. Elitserien måste bli mer provinsiell. Lite mer 70-tal.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
---och inga utlänningar, inte ens Finnar, bara egna produkter, ingen flytt av hallen, bara supportrar från orten, ingen utsocknes TV-bolag, bara lokalradion får rapportera, eventuellt ett litet inslag på Mittnytt. Elitserien måste bli mer provinsiell. Lite mer 70-tal.