mikenomad: Är det inte så att vi nästan LEDER den utvecklingen? Synd bara att inga andra klubbar verkar vilja hänga på. Vi typ tokdominerar det "tåget" och har precis tuffat ut från perongen och dom andra klubbarna står snopet kvar. (Nä just ja, dom åker allesammans i det där andra tåget, det där fina, snabba tåget...)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Är det inte så att vi nästan LEDER den utvecklingen? Synd bara att inga andra klubbar verkar vilja hänga på.
Vi typ tokdominerar det "tåget" och har precis tuffat ut från perongen och dom andra klubbarna står snopet kvar.
(Nä just ja, dom åker allesammans i det där andra tåget, det där fina, snabba tåget...)
Redigerad kommentar