Laken: Det är aldrig fel när Modo åker på stryk. Vi har ju sett förr att det kan räcka med en bitchslap vid fel tillfälle för att dom ska tycka allt är dummelidumt och vika ner sig. Men det hänger ju på att vi vinner i kväll. Och det ska vi fan göra. Hunger, desperation! Har vi det kommer vi ha övertaget när matchen börjar. Sen gäller det 'bara' att skörda frukterna av det.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men det hänger ju på att vi vinner i kväll. Och det ska vi fan göra. Hunger, desperation! Har vi det kommer vi ha övertaget när matchen börjar. Sen gäller det 'bara' att skörda frukterna av det.