1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1342085

Sv: Apropå nånting...
superfalle: Vi slåss emot alla lag som är möjliga att gå förbi. Modo är ett av dem, så jag tycker att resultatet i den matchen är ganska likgiltigt. Den lilla missräkningen att AIK plockar poäng uppvägs av nöjet att se Modo torska.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Raggaren Putte: nja . ska man se de så så kan vi ju förtfarande gå förbi alla lag . anser själv att de är lite mer realistiskt att gå förbi aik än modo

Sv: Apropå nånting...
Jag ser det bara som positivt om det blir fler lag som dras ner i träcket. Timrå, SSK och AIK har tvingats hantera kvalseriespöket. Modo har legat där nere, men blåste definitivt den mentala 'faran över!'-signalen när dom tjackade sin förstafemma. VF är klena psykiskt, och hur DIF hanterar blåslampan vet vi inte.
Det mentala spelet ökar risken för genomklappningar och underprestation. Det ger bättre odds för Timrå, som jag ser det. Förutsatt givetvis att man börjar plocka trepoängare nu.

Sv: Apropå nånting...
fy fan.. DIF vände 3-1 till 3-4 :S

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...