1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1342309

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
Olle: Men vi vinner en 2:a perre för 2:a matchen i rad...vackert!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
Nån som såg kolans markeringsmiss vi LHC friläge i början av andra?. det är sådana saker han fuskar med i tid o Otid och gör att han egentligen är en säkerhetsrisk i varje byte.

Bra domare förövrigt??,, helt obegripligt hur dom kan vara så kass.

12 första minutrarna i första o andra perioden var lysande, det är så dom skall spela, Våga stå upp vid linjerna. Sedan såg det ut som vanligt "framförallt första perioden" då man kastade puckar kors o tvärs i mittzon så LHC fick börja om anfall på anfall.

Vart Pikken skadad?

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
mikenomad: Kan vi fortsätta med det så ska nog den bedrövliga hemmastatistiken kunna snyggas till också.

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
mikenomad: japp, och enligt Jimmy på livechatten är det här första andraperioden hemma på 18(ARTON!) matcher som vi vinner. :O

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer