1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1342565

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
Johnny Rådepp: Ja, varför tänka snålt och flytta till Sundsvall? Betydligt coolare att vara Kungarna av Kinshasa. Där är det heller ingen som höjer på ögonbrynen om det ser mörkt ut på avbytarbänken.
Och jävlar vad Linkan skulle gilla solen.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
Bragd-Birger: Jaaaa, tänk om Linkan ändå kunde hoppa in och skriva ett inlägg i gb:n. Precis som Nubben gjorde en gång för länge sen. Jag har funderat jag, alltså vad det är för fel på på karlfaan Linkan som aldrig tar kontakt med oss härinne.

Annars då? Jovarsdårå. Jag var jävligt bra polare med Crippe uti cyberjymden för branog många år sedan. Ju mer sattyg jag ställde till med, ju mer hjälp fick jag av Crippe som ställde till det ändå jävligare. Crippe och jag var ena jävlar på att ställa till med sattyg vi.

Och till er alla som inte tror att vad som skrivs härinne läses av stora Timråprofiler,,,,

Guuuuuuuuu vad ni har fel!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer