1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1342575

Sv: Silly Season 10/11
Dienamic: Vad hade han mäktat med? 3p? Låter ovisst i mina ögon/öron.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
73Sjöbba: Ok så! Nu! 2 poäng fan så viktigt! Hirscho fixar den sista poängen helt på egen hand, skönt att han har nerver av stål och sätter två raka straffar på en målvakt som har hyfsad koll på honom på förhand. Är det förresten en sån bra idé att låta Hallin lägga straffar?

4 poäng upp till slutspel. Nu får man sitta och hålla koll på varenda matchjävel i omgången, live under resterande del av grundserien. Om Timrå gör vad dom ska så kan detta bli en riktig nagelbitare.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.