Skarin: Jag hävdar att skillnaden mellan fiasko o succe ang Hirsco är hårfin, han har det mesta och en grym potential, men det fattas fart, om det beror på hans skada, eller något annat ska jag låta vara osagt, men han besitter en enorm smartness.
Annat är det med den hyllade Kolan, han har enligt mig ingenting..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Annat är det med den hyllade Kolan, han har enligt mig ingenting..