1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1342748

Sv: Silly Season 10/11
Tycker ändå att efter de senaste matcherna så finns ändå hoppet att vi ska klara en ev. kvalserie, så kändes det inte för ett par veckor sen...

- Spelet, med framförallt kämpainsatserna ser mycket bättre ut.

- Boxplay funkar bättre (på plats 9 i tabellen över det nu)

- Vi har (nästan) fullt lag, och Klingberg på väg in, bara det att han är högerfattad höjer förväntningarna.

- Lundmark ser lite bättre ut...

- 9 mål SH!1, måste var snudd på rekord under en säsong - snart finns det ingen anledning att hålla sig från utv båset, vi är ju farligare 4-5 :-)

- Snart måste turen vända från SSK o AIK...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer