Fbk leder 1-2 , iallafall något..
Inlägg: 1343120
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
ttt: Offsiden stämde tydligen, men inte på Viimanen utan på Kolan som inte orkade hoppa över sargen, inne i skeås zon