det mesta är kolans fel idag...är han inte offside, så passar han på sitt eget speciella vis alt står stilla i egen zon och tittar på när saik gör 1-4.
Inlägg: 1343159
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
När kolan gör idiotpasset så det blir 1-3 blir Perra riktigt arg, men sen då, Nä han kör på som vanligt och kastar in tjockisen igen. Vet han avt bänkning är, eller kan han bara skicka ut spelare till omklädningsrummet och sedan kicka dom............
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
Men skäms för helvete. Vad fan är det för jävla inställning som visas just nu.